Culoarea părului uman este influenţată de peste 100 de gene (studiu)
Culoarea părului uman este influenţată de peste 100 de gene (studiu)

Oamenii de ştiinţă au descoperit peste o sută de gene care influenţează culoarea părului uman, informează luni Xinhua. Cercetători de la Institutul Genomic din Beijing din cadrul Academiei de Ştiinţe din China (CAS), în parteneriat cu alte instituţii străine, au studiat eşantioane multietnice pentru a determina cu precizie culoarea părului a aproape 300.000 de persoane prin analizarea relaţiei dintre nuanţa firelor şi peste opt milioane de gene, se arată într-un articol publicat în China Youth Daily.
Oamenii de ştiinţă au descoperit că peste o sută de gene influenţează culoarea părului. Pe baza noilor concluzii se poate prezice cu acurateţe culoarea părului unei persoane. Descoperirea are o gamă largă de aplicaţii, printre domeniile în care poate fi utilă numărându-se investigaţiile poliţiei, permiţându-le autorităţilor să determine culoarea părului unei persoane neidentificate care a comis infracţiuni pe baza unei mostre ADN.

Infracţional

Vrâncean PATRON DE SCLAVI în Italia; aceștia locuiau într-un beci, fără apă și lumină, și mâncau alimente cu viermi
Un vrâncean a primit mandat de arestare provizorie şi urmează să fie trimis în Italia pentru a fi cercetat într-un dosar al poliţiei din peninsulă.